اموزش تکنولوژی

اموزش در مورد کامپیوتر و مطالب علمی و تخیلی

اموزش تکنولوژی

اموزش در مورد کامپیوتر و مطالب علمی و تخیلی

اموزش در مورد کامپیوتر نکات مهم کامپیوتر.مطالب علمی و پزشکی که می تواند در زندگی موثر باشد

طبقه بندی موضوعی

راههای درامد میلیونی با موبایل

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۸ ق.ظ

 

راههای درامد میلیونی با موبایل

در این مطلب می‌خوام راههای کسب درآمد با گوشی را بررسی کنیم که در حال حاضر افراد زیادی از این روش‌ها، درآمدهای بسیار زیادی بدست میاورند

راهنمای کامل کسب درآمد با موبایل 01

فهرست محتوا

  • آیا کسب درآمد با موبایل امکان پذیر است؟
  • آیا کسب درامد با موبایل به سرمایه احتیاج دارد؟
  • مهارت‌ها و امکانات لازم برای کسب درامد با گوشی موبایل چیست؟
  • چه برنامه هایی برای شروع کار نیاز است؟
  • چند روش برای درامدزایی با موبایل
    • ۱. مدیر شدن در اینستاگرام و یا  کانل یا گروه در تلگرام
    • ۲. ساخت و فروش مطالب آموزشی
    • ۳. کسب درآمد با گوشی با تبلیغات در شبکه های اجتماعی
    • ۴. ساخت محتوا برای پیج‌های اینستاگرامی
    • ۵. درآمدزایی با گوشی از طریق همکاری در فروش
    • ۶. ساخت و فروش پیج اینستاگرام + خدمات آن
  • جمع‌بندی راهنمای کسب درآمد با موبایل

بهترین روشهای کسب درامد از اینترنت

آیا کسب درآمد با موبایل واقعی است؟

شاید در این مورد شک داشته باشید که امکان دارد با موبایل درآمدزایی کرد یا خیر. در جواب به این سوال باید عرض کنم که بله. می‌توان به درآمدهای بسیار زیادی هم رسید. مثلاً در تلگرام می‌بینیم که افراد زیادی فعالیت دارند و به روش‌های مختلف مشغول کسب درآمد از تلگرام  هستند. برای درامدزایی با موبایل، نیازی به ابزار دیگری نیست.

هر چند اگر از ابزارهایی مانند کامپیوتر و این موارد هم استفاده کنید، قطعاً می‌توانید کیفیت بالاتری را عرضه بدهید، اما سعی می‌کنم راههایی را توضیح دهم که فقط با گوشی همراهتان بتوانید درآمدزایی داشته باشید.

افراد زیادی هستند که ماهانه و از طریق اینستاگرام و تلگرام درآمدهای میلیونی کسب می‌کنند. بعضی از آن‌ها کارهای تبلیغات را انجام می‌دهند و بعضی نیز با داشتن چندین پیج و تنها با قرار دادن تبلیغات دیگر افراد یا کسب‌وکارها، درآمد کسب می‌کنند. پس می‌بینیم که واقعاً می‌توان تنها با داشتن یک گوشی موبایل به همراه اینترنت نرمال، درآمدهای خوبی هم کسب کرد.

آیا درآمدزایی با موبایل به سرمایه نیاز دارد؟

شاید این سؤال پیش آمده باشد که آیا نیاز به سرمایه دارد یا خیر؟ برای اینکه بتوانید کارتان را در این زمینه شروع کنید، به سرمایه خاصی نیاز ندارید. نیازی نیست تا مثلاً بخواهید از ابزارهای خاصی استفاده کنید. شبکه‌های اجتماعی رایگان هستند و می‌توانید خودتان را به عنوان یک شخص متخصص و با دانش کافی معرفی کنید و کارتان را شروع کنید تا مثلاً بتوانید از این طریق، پروژه‌های مختلفی را به دست بگیرید.

مثلاً اگر بخواهید در یکی از حوزه‌های آنلاین دیگر فعالیت کنید و درآمد داشته باشید، شاید نیاز باشد تا سرمایه‌ای هر چند کم داشته باشید، اما برای اینکار، نیاز به هیچ سرمایه‌ای ندارید. در کل نیازی نیست تا بخواهید سرمایه خاصی داشته باشید و سپس کارتان را شروع کنید. بلکه همان موبایلی که در اختیار دارید به همراه اینترنت، برای شروع کارتان کافی است.

مهارت‌ها و امکانات لازم برای کسب درآمد با گوشی موبایل چیست؟

اما می‌رسیم به بحث امکانات و مهارت‌های لازم برای کسب درآمد با گوشی موبایل. برای شروع کار، تنها همین گوشی موبایلی که در اختیار دارید کافی است. مثلاً اگر بخواهید کار تولید محتوا برای پیج یا جایی دیگر انجام دهید، نیاز به دوربین چند میلیونی ندارید، بلکه می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی موبایل‌تان نیز ویدیوهای باکیفیتی ضبط کنید.

در کنار این اگر بخواهید پادکست‌ها یا فایل‌های صوتی را برای خودتان یا پیج‌های دیگر تولید کنید، باز هم نیاز به تهیه صدا ضبط کن گران قیمتی ندارید، بلکه می‌توانید با استفاده از میکروفن خود گوشی و همینطور هندزفری، فایل‌های صوتی با کیفیتی ضبط و تولید کنید.

راهنمای کامل کسب درآمد با موبایل 02

البته باید یک سری مهارت‌ها را کسب کنید. مثلاً اگر بخواهید در حوزه مدیر شدن در اینستاگرام و تلگرام فعالیت کنید، باید مهارت‌های حداقلی را کسب کنید. برای مدیر شدن در تلگرام، شاید خیلی به مهارت خاصی نیاز نداشته باشید. اما ادمین شدن در اینستاگرام، نیازمند این است که کار با اینستاگرام و مثلاً روش‌های افزایش فالوور، ارسال بهینه پست و … را بلد باشید تا بتوانید کارهای پیج‌ها را به خوبی انجام دهید.

به علاوه اینکه برای برخی از ایده‌ها، باید بتوانید با برخی از نرم‌افزارهای موبایل برای ویرایش ویدیو، عکس و کارهای دیگر، به خوبی کار کنید.

چه نرم‌افزارهایی برای شروع کار مورد نیاز است؟

برای اینکه بتوانید کار تولید محتوا و کارهای دیگر را به خوبی انجام دهید، بهتر است که کار با نرم‌افزارهای زیر را یاد بگیرید، البته شاید بهتر باشد که به صورت تخصصی یک یا دو نرم‌افزار را به خوبی یاد بگیرید.

نرم‌افزار‌های تولید و ویرایش ویدیو:

نرم‌افزارهای VivaVideo، KineMaster، PowerDirector، VideoShow و InShot نرم‌افزارهایی عالی برای تولید و ویرایش ویدئو هستند. نرم‌افزار PowerDirector بسیار حرفه‌ایست و همینطور کار با نرم‌افزار InShot بسیار راحت است.

نرم‌افزار‌های تولید و ویرایش تصاویر:

نرم‌افزارهای PicsArt، متن نگار، PhotoDirector و Photo Editor Pro هم نرم‌افزارهای برتر برای ویرایش و یا تولید تصاویر هستند.

۶ ایده برای کسب درآمد با موبایل

حالا که با موارد بالا آشنا شدید، می‌رویم سراغ ایده‌هایی برای کسب درآمد با گوشی موبایل.

۱. مدیر شدن در اینستاگرام و یا تلگرام

یکی از ایده‌هایی که می‌توان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد، این است که در کانال‌های تلگرامی یا صفحات اینستاگرامی مدیر شوید و کارهای مدیریت آن‌ها را در دست بگیرید. وب‌سایت‌ها و کسب و کارهای زیادی هستند که در صفحات اجتماعی نیز فعالیت می‌کنند. اما شاید همه آن‌ها زمان کافی برای فعالیت و مثلاً ارسال پست، پاسخ به دایرکت و این موارد را نداشته باشند. کاری که معمولاً انجام می‌دهند، این است که مدیریت صفحه یا کانال خود را به دست دیگران می‌سپارند.

راهنمای کامل کسب درآمد با موبایل 03

اگر شما بتوانید این مهارت را یاد بگیرید، می‌توانید با مدیریت همزمان چند صفحه یا کانال درآمد خوبی را داشته باشید. اما چطور می‌توانید خودتان را به عنوان کسی که می‌تواند این موارد را مدیریت کند معرفی کنید؟

  • روش اول: ثبت‌نام در سایت‌هایی مانند پونیشا

با ثبت‌نام در وب‌سایت‌هایی مانند پونیشا و انجام میدم و فعالیت در آن‌ها، زمانی که پروژه جدیدی در این زمینه منتشر شود، می‌توانید پیشنهاد خودتان را ثبت کنید تا صاحب پروژه، بتواند از بین درخواست‌کنندگان یکی را برای انجام آن انتخاب کند.

  • روش دوم: ساخت یک صفحه در اینستاگرام برای این موضوع

می‌توانید در اینستاگرام یک صفحه بسازید و تخصص خودتان را ارائه دهید. مثلاً می‌توانید صفحه‌ای بسازید و در آن تخصص‌تان که مدیریت صفحه و کانال می‌باشد را ارائه دهید.

۲. تولید و فروش محتوای آموزشی

حوزه آموزش، جزء یکی از پول‌سازترین حوزه‌هاست. به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند تا در این زمینه فعالیت کنند. البته یکی از ملزومات فعالیت در این حوزه، داشتن مهارت کافی است. اگر شما در یک زمینه مهارت دارید و می‌خواهید از آن درآمد کسب کنید، می‌توانید از مهارتی که دارید، فیلم تهیه کنید و به عنوان یک دوره آموزشی برای فروش قرار دهید.

فرض می‌کنیم شما در زمینه آشپزی به اندازه کافی مهارت دارید و فن بیان نسبتاً خوبی هم دارید. در اینجا می‌توانید از این مهارت‌تان فیلم تهیه کنید و به عنوان آموزش برای فروش قرار دهید. برخی از وب‌سایت‌ها هستند که به شما اجازه می‌دهند تا محتوای آموزشی‌تان را درون آن‌ها قرار دهید و بفروشید که به طور معمول پس از هر فروش، درصدی از آن به وب‌سایت تعلق می‌گیرد و مابقی به حساب شما واریز می‌شود.

در کنار اینها می‌توانید در کار مشاوره هم فعالیت داشته باشید. یعنی علاوه بر اینکه کار آموزش را انجام می‌دهید، به دیگران مشاوره نیز بدهید. البته باید در آن تخصص داشته باشید و بهتر است مرتبط با حوزه کاری‌تان باشد.

آموزش شما می‌تواند به صورت صوت، ویدئو یا یک کتاب الکترونیکی باشد. برای ساخت هر کدام نیز ابزارهایی درون موبایل قرار دارد که کار شما را آسان‌تر می‌کند. به طور کلی این روش، یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد با گوشی موبایل می‌باشد.

۳. درآمد با گوشی با تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

همیشه بوده‌اند کسب و کارها و افرادی که سعی می‌کنند برای خود تبلیغ کنند تا از این طریق بتوانند خود را به افراد بیشتری معرفی کنند. در اینستاگرام نیز بحث تبلیغات بسیار بالاست و اگر تبلیغات به خوبی انجام شود، هم برای تبلیغ‌کننده می‌تواند خوب باشد و هم برای صفحه‌ای که تبلیغات را نمایش می‌دهد منبع درآمد مناسبی است.

راهنمای کامل کسب درآمد با موبایل 04

شما می‌توانید کار تبلیغات آن‌ها را انجام دهید. یعنی اینکه به عنوان یک واسط عمل کنید و در این بین، درآمدی نیز داشته باشید. مثلاً شخص الف تبلیغی دارد و می‌خواهد در صفحات حوزه کاری خود قرار دهد و شما را به عنوان واسط انتخاب می‌کند. شما با صفحات مرتبطی که قبلاً آماده کرده‌اید هماهنگ می‌کنید تا تبلیغات آن‌ها را قرار دهند. می‌بینید که در این بین شما نقش واسط را بازی کرده‌اید که می‌تواند درآمد بسیار خوبی نیز برای شما داشته باشد.

اینها تنها برای اینستاگرام بود و برای تلگرام هم تقریباً مشابه همین است. البته برای اینکه بتوانید به خوبی کار تبلیغات را انجام دهید، نیاز به صبر و تلاش زیادی دارید و اگر نمی‌توانید به خوبی کار کنید، بهتر است که وارد این حوزه نشوید و از ایده‌های دیگر برای کسب درآمد با موبایل استفاده کنید.

۴. ساخت محتوا برای صفحات اینستاگرامی

به جز صفحاتی که شخصی هستند یا صفحه‌هایی که هدف خاصی از فعالیت در اینستاگرام ندارند، بقیه صفحات معمولاً محتوای خوبی را ارائه می‌دهند تا هم بتوانند دنبال‌کننده‌های جدیدی جذب کنند و هم اینکه دنبال‌کننده‌های فعلی‌شان را راضی نگه دارند. تولید محتوا معمولاً کار زمان‌بری است و برای اینکه بتوان محتوای خوبی را ارائه داد، باید زمان زیادی را صرف کرد.

صاحبان بسیاری از صفحه‌ها، زمان اینکار را در اختیار ندارند و معمولاً کار تولید محتوای صفحه‌هایشان را به دست افراد دیگر می‌سپارند. شما نیز می‌توانید یکی از انتخاب‌های آن‌ها باشید. معمولاً آن‌ها به محتوای بصری و ویدیویی نیاز دارند که شامل عکس، اینفوگرافیک، ویدیو، موشن گرافیک و … می‌باشد. البته بیشتر آن‌ها، نیاز به تصاویر و ویدیوهای ساده دارند و شما نیز می‌توانید آن‌ها را با استفاده از نرم‌افزار‌هایی که در قسمت بالا معرفی شد طراحی کنید.

حوزه تولید محتوا نیز یکی از حوزه‌های محبوب برای فعالیت است که می‌تواند درآمد خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. البته اگر کمی خلاقیت و سلیقه کافی برای طراحی و تولید محتوا داشته باشید، قطعاً می‌توانید به درآمد خیلی خوب نیز برسید.

۵. درآمد با گوشی از طریق همکاری در فروش

در مورد همکاری در فروش نیز در مقاله ۸ روش عالی برای کسب درآمد از اینترنت توضیح داده‌ام. این روش نیز یکی از روش‌های عالی برای کسب درآمد با موبایل است که در حال حاضر افراد زیادی از سیستم همکاری در فروش دیجی‌کالا


درآمدهای بالا کسب می‌کنند. اما طرز کار سیستم‌های همکاری در فروش به چه صورت است؟

در این وب‌سایت‌ها، برای هر محصول پیوند اختصاصی (لینک اختصاصی) برای هر کاربر وجود دارد که می‌تواند با استفاده از این پیوند، برای محصولات بازاریابی کند. هر کاربر، یک پیوند منحصر بفرد دارد که می‌تواند از آن، در هر جایی که فکر می‌کند بازدهی خوبی دارد، استفاده کند. مثلاً شما به عنوان یک کاربر عضو یکی از این سایت‌ها شده‌اید. در اینجا می‌خواهید یکی از محصولات را بازاریابی کنید، در ادامه پیوندی اختصاصی به شما داده می‌شود که می‌توانید در جاهای مختلف مانند، شبکه‌های اجتماعی، کانال یوتیوب، وبلاگ و … آن محصول را تبلیغ کنید.

راهنمای کامل کسب درآمد با موبایل 05

در اینجا، هر زمان که شخصی بر روی پیوند اختصاصی شما کلیک کند و محصول مورد نظر را بخرد، یک پورسانت مشخصی به شما پرداخت می‌شود. معمولاً برای محصولات مختلف، پورسانت‌های مختلفی درنظر گرفته می‌شود.

با توجه به اینکه اینستاگرام و تلگرام محیط کاربر پسندی دارد و کاربران زیادی نیز درون آن‌ها فعالیت می‌کنند، می‌توانند گزینه‌های خوبی برای فعالیت در زمینه همکاری در فروش باشند.

۶. ساخت و فروش صفحه اینستاگرام + خدمات آن

خرید و فروش صفحه اینستاگرام نیز می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای کسب درآمد با گوشی موبایل باشد. شما هم می‌توانید خودتان صفحه بسازید و دنبال‌کننده‌های زیادی را جذب کنید و سپس آن‌ها را بفروشید و هم می‌توانید صفحه‌های دیگران را بخرید و سپس با قیمت بالاتر بفروشید.

کسب و کارها و افراد زیادی هستند که به دنبال خرید صفحه هستند، چرا که شاید زمان و یا تخصص کافی برای رشد آن را نداشته باشند و ترجیح می‌دهند مثلاً یک صفحه با ۳۰ هزار دنبال‌کننده را خریداری کنند. شما در اینجا می‌توانید صفحاتی که از قبل خریداری کرده یا آنها را رشد داده‌اید، به قیمت خوب بفروشید. مثلاً صفحه ای با ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده که نرخ تعامل مناسبی داشته باشد، بیش از ۱۵ میلیون تومان می‌ارزد. البته این یک قیمت میانگین است و نمی‌توان به آن استناد کرد. اما در هر حال، اگر بتوانید به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت کنید، حتماً می‌توانید به درآمدهای خیلی خوب نیز دست پیدا کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی