اموزش تکنولوژی

اموزش در مورد کامپیوتر و مطالب علمی و تخیلی

اموزش تکنولوژی

اموزش در مورد کامپیوتر و مطالب علمی و تخیلی

اموزش در مورد کامپیوتر نکات مهم کامپیوتر.مطالب علمی و پزشکی که می تواند در زندگی موثر باشد

طبقه بندی موضوعی

7 روش مبتکرانه برای کسب درآمد با ارزهای دیجیتال

سه شنبه, ۲ فروردين ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹ ب.ظ

7 روش مبتکرانه برای کسب درآمد با ارزهای دیجیتال

 

کسب درامد از ارزهای دیجیتال

به یاد داشته باشید، چراغ جادوی علاءالدین، چراغی که این قدرت را داشت که هر کسی را ثروتمند کند. خب، امروز ما آن چیز را رمزنگاری می‌نامیم، و کاملاً همان کار را انجام می‌دهد. سرمایه گذاری صحیح و صبر در واقع می تواند مزایای خارق العاده ای را به همراه داشته باشد و شما را در دراز مدت فوق العاده ثروتمند کند.

و بیت کوین مثال کاملی برای اثبات آن است.

ما می دانیم که آنچه در مورد بیت کوین اتفاق افتاده است چیزی است که در تاریخ بسیار نادر اتفاق می افتد.

فردی که 19000 دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده بود – درست در اوج دوره صعودی 2017 – متوجه شد که سرمایه گذاری های خود حدود 75 تا 80 درصد کاهش یافته است. اما، مطمئناً صبر نتیجه می دهد و او پس از سه سال وقفه 300٪ بیشتر درآمد داشت.

از آن زمان، افراد زیادی علاقه خود را به بازار کریپتو نشان داده و سرمایه گذاری می کنند. به گفته کریپتومیناتی کپیتال ، «فضای کریپتو سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و افراد را برای سرمایه‌گذاری و ساخت پروژه‌های جدید جذب می‌کند».

اما، همه چیز اینطور نیست. اکنون به آسانی سابق نیست، اما صبر و رویکرد تحلیلی بازده خوبی را به همراه خواهد داشت. بازار کریپتو اکنون به یک غرب وحشی خشن تبدیل شده است تا با اجزای غیرقابل پیش بینی وارد بازار شود.

در این وبلاگ می خوانید که رمزارزها چیست و ساده ترین راه برای کسب درآمد با ارزهای دیجیتال با ریسک کمتر نسبت به استراتژی های پیچیده است.

پدیده نوظهور بیتکوین، چالشها و آسیبهای آن

 

دانلود اسکریپت های هک بیت کوین در سایت معتبر draamd.com

Crypto چیست و چگونه کار می کند؟

ارز دیجیتال یک روش پرداخت غیرمتمرکز است که می توانید از آن برای تجارت آنلاین استفاده کنید. با این حال، بازار مملو از بهترین ارزهای رمزنگاری شده برای سرمایه گذاری است، از بیت کوین، اتریوم و لایت کوین محبوب گرفته تا ارز دوج کوین.

کریپتوکارنسی بر روی یک بلاک چین، دفتر دیجیتال تراکنش‌های ارزهای دیجیتال، کار می‌کند و تضمین می‌کند که یک سکه هرگز دو بار استفاده نشود. تراکنش ها در یک شبکه بلاک چین متشکل از هزاران ماشین پردازش می شوند و در ازای تلاش های این ماشین ها، مالکان می توانند ارزهای رمزنگاری شده کسب کنند.

سکه‌های جدید استخراج می‌شوند (یعنی ضرب یا ایجاد می‌شوند) زیرا رایانه‌ها پیچیدگی‌های پیچیده ریاضی را برای تعریف مشروعیت تراکنش در بلاک چین تفسیر می‌کنند.

در حالی که بسیاری از مردم هزینه خرید خود را با ارز دیجیتال پرداخت می کنند، اما به طور کلی یک شکل سرمایه گذاری است که کل سایت هایی را هدایت می کند که ارزش یک بیت کوین را ردیابی می کنند.

با استفاده از برنامه های صرافی یا کیف پول بیت کوین مانند Crypto.com، Coinbase، Coinmarketcap و BlockFi، کاربران دلار را به ارز دیجیتال تبدیل می کنند و مانند سهام بر افزایش ارزش سرمایه گذاری خود متکی هستند.

مالیات بر عایدی سرمایه ای که برای بیت کوین کش یا سایر درآمدهای ارزهای دیجیتال پرداخت می کنید بسته به درآمد شما در آن سال مالیاتی متفاوت است. اگر کمتر از 40000 دلار در سال درآمد داشته باشید، هیچ مالیاتی بر درآمد کریپتو مدیون نخواهید بود. طبق دستورالعمل ها، درآمد تا سقف 441150 دلار با 15٪ مالیات و درآمد بالاتر با 20٪ مالیات محاسبه می شود.

مردم به دلیل سهولت خرید، فروش و تجارت آنلاین، عاشق سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند.

زمانی که شرکت‌های بزرگ اعلام کنند که آن‌ها را به عنوان روش پرداخت می‌پذیرند، زمانی که فرآیندهای استخراج تغییر می‌کند، یا زمانی که افراد مشهوری مانند ایلان ماسک برخی دارایی‌های رمزنگاری شده را تبلیغ می‌کنند، ارزهای دیجیتال ارزش پیدا می‌کنند. همچنین زمانی که تقاضا افزایش می‌یابد و عرضه محدود می‌شود، ارزش آن افزایش می‌یابد. به عنوان مثال، زمانی که 21 میلیون بیت کوین در گردش باشد، دیگر استخراج صورت نمی گیرد.

اگر شرکت‌ها دیگر آن‌ها را به‌عنوان روش پرداخت نپذیرند یا اگر بسیاری از افراد سعی کنند به یکباره آن‌ها را بفروشند، می‌توانند ارزش خود را از دست بدهند.

هزینه خرید ارز دیجیتال در صرافی ها چقدر است؟

در اینجا چند طرح کلی برای درک بهتر دلار و بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد

  • ذخیره ارزهای دیجیتال در یک کیف پول نرم افزاری مانند حمل پول نقد در یک کیف پول واقعی است. موجود است و در انتظار استفاده است.
  • قرار دادن ارز دیجیتال در یک پروتکل پس انداز شبیه به واریز پول در یک حساب پس انداز است. پروتکل پس انداز برای استفاده از این سرویس به شما سود می پردازد، به همین ترتیب بانک ها به برخی از حساب های پس انداز سود می پردازند.
  • ذخیره ارز دیجیتال و قرض گرفتن از خودتان مانند قرار دادن پول در حساب بازنشستگی یا گرفتن وام از آن است.
  • خرید و فروش توکن ها در صرافی ارز دیجیتال مشابه معامله سهام در بورس است. توکن ها نشان دهنده بلاک چین هستند و پروتکل های سهام مانند نشان دهنده کسب و کارها هستند.

یک کیف پول رمزنگاری برای خرید، تجارت و ذخیره سازی دریافت کنید

شما به مکانی برای ذخیره رمزارز خود نیاز دارید – یک کیف پول. می توانید یک کیف پول نرم افزاری – مانند یک برنامه یا یک کیف پول سخت افزاری – یک نوع دستگاه آفلاین مانند یک درایو فلش انتخاب کنید.

  • اکثر کیف پول های نرم افزاری که به عنوان کیف پول داغ نیز شناخته می شوند، در صورت گم شدن گوشی به راحتی قابل بازیابی هستند
  • اکثر کیف پول‌های سخت‌افزاری که به عنوان کیف پول سرد نیز شناخته می‌شوند، در صورت گم کردن آن‌ها به راحتی قابل بازیابی نیستند

از آنجایی که کیف پول‌های نرم‌افزار آنلاین هستند، تجارت یا خرج کردن ارزهای دیجیتال سریع‌تر و آسان‌تر است. اما در برابر حملات آنلاین که می تواند منجر به سرقت وجوه شود آسیب پذیر است. کیف پول‌های سخت‌افزاری آفلاین هستند و هک کردن آن‌ها غیرممکن است، اما خطر گم شدن یا دزدیده شدن همیشه وجود دارد، مانند هر کیف پول واقعی دیگری.

می‌توانید با نصب یک برنامه مبادله‌ای مانند Coinbase، Coinmarketcap و غیره از این مراحل صرفنظر کنید. در زیر مراحلی وجود دارد که باید برای تنظیم حساب خود دنبال کنید

  • یک برنامه کیف پول دانلود کنید
  • حساب کاربری برای خود بسازید
  • تأیید سریع دریافت کنید
  • انتقال یا واریز وجوه از حساب بانکی به کیف پول ارز دیجیتال

این سریعترین راه برای شروع خرید و تجارت ارزهای دیجیتال است. دارایی های شما در یک کیف پولی که توسط صرافی مدیریت می شود ذخیره می شود، که خطری را افزایش می دهد. در مورد آن فکر کنید. شما یک هکر هستید که سعی در سرقت میلیون ها دلار دارید. این ایده خوبی است که برای هک کردن صرافی های اصلی وقت بگذارید تا به هزاران کیف پول دسترسی پیدا کنید. هک کردن کیف پول نرم افزاری احتمالا اتلاف وقت است.

آنچه در مورد آلت کوینها باید بدانید

نکاتی از کارشناسان: نحوه سرمایه گذاری ایمن در ارزهای دیجیتال 

سرمایه گذاری همیشه پر ریسک است. کارشناسان می گویند ارز دیجیتال یکی از گزینه های سرمایه گذاری پرمخاطره در بازار است. با این حال، ارز دیجیتال نیز داغ ترین دارایی است.

در حال حاضر، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال 2.66 تریلیون دلار است و انتظار می رود که به طرز بی عیب و نقصی افزایش یابد. اگر مایل به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستید، نکات زیر به شما کمک می کند تا انتخاب های تحصیل کرده ای داشته باشید.

تبادلات پژوهشی

قبل از سرمایه گذاری یک دلار، درباره صرافی های ارز دیجیتال بیاموزید. این پلتفرم ها رسانه ای را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم می کنند. طبق Bitcoin.com، بیش از 500 صرافی برای انتخاب در دسترس است. تحقیقات خود را انجام دهید، بررسی ها را بخوانید و قبل از ادامه با یک سرمایه گذار با تجربه صحبت کنید. انجمن های مختلف تلگرام در آنجا هستند و تجربیات شخصی خود را راهنمایی می کنند و به اشتراک می گذارند. Crypto Gaming Bulls یکی از آنهاست.

دانش نحوه ذخیره ارز مجازی

هنگام خرید سکه های رمزنگاری شده، باید آنها را ذخیره کنید. شما می توانید یک کیف پول رمزنگاری را برای ذخیره در یک صرافی یا در یک “کیف پول” دیجیتال (یکی از کیف پول های رمزنگاری شده توصیف شده در وبلاگ) انتخاب کنید. در حالی که انواع مختلفی از کیف پول ها وجود دارد، هر کدام مزایا، الزامات فنی و امنیتی خود را دارند. در مورد تجارت، باید قبل از سرمایه گذاری در مورد گزینه های هاست خود تحقیق کنید.

سرمایه گذاری های خود را متنوع کنید

تنوع در قلب هر استراتژی صحیح سرمایه گذاری قرار دارد و همین امر در هنگام سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نیز صادق است. به عنوان مثال، شما نباید تمام پول خود را تنها به این دلیل که نام آن را می دانید در شبکه بیت کوین سرمایه گذاری کنید. هزاران گزینه وجود دارد، و بهتر است سرمایه گذاری خود را به چند ارز دیجیتال تقسیم کنید.

برای نوسانات آماده شوید

بازار کریپتو همیشه بی ثبات است، بنابراین برای برخی فراز و نشیب ها آماده باشید. شاهد نوسان شدید قیمت خواهید بود. اگر سبد سهام یا رفاه ذهنی شما خارج از کنترل شما است، ممکن است ارزهای دیجیتال بهترین گزینه برای شما نباشند.

کریپتوکارنسی در حال حاضر روند رو به رشدی دارد، اما به یاد داشته باشید که هنوز در مراحل ابتدایی است. سرمایه گذاری روی چیز جدید می تواند دشوار باشد، پس آماده باشید. اگر قصد پیوستن به آن را دارید، با انجام تحقیقات و استراتژی سرمایه گذاری خود به صورت محافظه کارانه شروع کنید.

چرا بیت کوین ارزش فرار دارد؟

7 استراتژی برای کسب درآمد با ارزهای دیجیتال

وام/قرض گرفتن

با شروع وام‌دهی کریپتو، از سرمایه‌گذاری‌های کریپتو خود پول بیشتری کسب کنید. وام دادن به ارزهای دیجیتال شامل مشارکت وام گیرندگان و وام دهندگان و توافقات بین آنها است. چندین صرافی کریپتو از وام‌دهی کریپتو پشتیبانی می‌کنند، از جمله Nexo، SALT Lending، BlockFi، Oasis و Celsius.

به طور خاص، وام‌های رمزنگاری شامل قراردادهایی است که در آن وام‌گیرندگان دارایی ارزهای دیجیتال خود را به عنوان وثیقه تعهد می‌کنند، وام دهندگان شرایط را می‌پذیرند و پول نقد یا سایر ارزهای دیجیتال را پیشنهاد می‌کنند، و وام‌گیرندگان موافقت می‌کنند که به وام دهندگان بهره بپردازند.

به طور معمول، در قرارداد وام رمزنگاری، وام گیرنده و وام گیرنده افراد هستند، نه سازمان هایی مانند بانک ها. نکته اصلی این است که ارزهای دیجیتال در قلب وام هایی قرار دارند که به عنوان وثیقه یا منبع اصلی ارزش قرض گرفته شده استفاده می شوند.

بنابراین، وام دهندگان می توانند دارایی ها یا دارایی های کریپتو را قرض کنند و از پرداخت بهره در قالب دارایی های کریپتو اضافی بهره مند شوند. البته، این بدون خطر نیست و یافتن پلتفرم هایی که وام گیرندگان و وام دهندگان بالقوه را به هم متصل می کند، می تواند مدتی طول بکشد. اما دوباره، اگر به دنبال راهی برای کارکرد ارز دیجیتال خود و کسب درآمد اضافی هستید، وام دادن یکی از راه‌های ممکن است که ارزش کاوش را دارد.

سنتی خرید و نگه دارید 

روش کسب درآمد از کریپتو برای افرادی که آماده ریسک هستند ارجحیت دارد. این بدان معنی است که دارایی های رمزنگاری انتخابی خود را از یک صرافی رمزنگاری دریافت کنید و در هنگام کاهش قیمت ها بیشتر خریداری کنید – که به طور سنتی “خرید افت” نامیده می شود.

پس از ماه ها یا سال ها، با سود کلی قابل توجه، دارایی ممکن است در مقایسه با قیمت خریداری شده فروخته شود.

سکه های رمزنگاری تثبیت شده مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین روزانه افزایش و کاهش می یابند، اما اگر به نمودار نگاه کنیم، متوجه می شویم که این سکه ها در طول سال روند صعودی خود را حفظ کرده اند. سکه های جدیدی مانند Chia به دلیل هیاهو، احتمال بیشتری دارد که با قیمت بالاتری عرضه شوند. بعداً ارزش خود را از دست می دهد و به زمان طولانی برای بهبودی نیاز دارد. گاهی اوقات اگر خریداران کافی در بازار وجود نداشته باشند یا کاربرد عملکرد انجام شده کافی نباشد، احتمالاً ناپدید می شوند.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید از کدام ارز دیجیتال به عنوان سرمایه گذاری بلندمدت استفاده کنید، خواندن وایت پیپر برای آن سکه حیاتی است. این به شما یک ایده منصفانه از منشاء و هدفی که در خدمت آن است به شما می دهد و داده های کافی را ارائه می دهد تا بتواند در آزمون زمان مقاومت کند.

تجارت

سرمایه گذاری یک سرمایه گذاری بلندمدت مبتنی بر استراتژی خرید و نگه داشتن است، اما تجارت از فرصت های کوتاه مدت استفاده می کند.

بازار کریپتو غیرقابل پیش بینی است. به بیان ساده، قیمت دارایی ها می تواند در یک بازه زمانی کوتاه به طور چشمگیری افزایش یا کاهش یابد.

برای اینکه یک معامله گر موفق باشید، به مهارت های فنی و تحلیلی مناسب نیاز دارید. شما باید نمودار بازار عملکرد دارایی های فهرست شده را تجزیه و تحلیل کنید. بنابراین، می توانید پیش بینی دقیقی از افزایش و کاهش قیمت داشته باشید.

در حین تجارت کریپتو، بسته به اینکه انتظار دارید قیمت دارایی افزایش یا کاهش یابد، می توانید خرید یا فروش کنید. این بدان معنی است که شما می توانید سود ببرید چه قیمت بالا یا چه پایین بیاید.

چرا بیت کوین ارزش فرار دارد؟

راه هایی برای تقویت استراتژی معاملاتی 

راه های مختلفی برای به حداقل رساندن خطرات موجود در تجارت کریپتو وجود دارد. در اینجا برخی از راه های برتر برای بهبود استراتژی معاملاتی شما آورده شده است.

  • تجارت خود را متنوع کنید – ترکیب ارزهای مختلف به کاهش ریسک روزانه مرتبط با یک سکه خاص کمک می کند.
  • به حداقل رساندن هزینه معاملات – صرافی قابل اعتمادی را انتخاب کنید که کارمزد پایینی داشته باشد تا هزینه معاملات را کاهش دهد.
  • زمان معاملات را تماشا کنید – زمان معاملاتی را برنامه ریزی کنید که مطابق با برنامه شما باشد.
  • اخبار کریپتو را دنبال کنید – از اخبار و داستان های کریپتو به روز شوید تا از بازار جلوتر بمانید.
  • از تحلیل تکنیکال استفاده کنید – شاخص های فنی را تمرین کنید. این به شما کمک می کند تا هر یک از معاملات خود را توجیه کنید.
  • از ضررهای توقف استفاده کنید – دستورات توقف ضرر را در هر معامله تنظیم کنید. با نرخ زیان سود 2:1 شروع کنید.
  • شرط بندی

از آنجایی که انرژی مورد نیاز برای اجرای یک بلاک چین PoW بسیار زیاد است، برخی از بلاک چین ها یک الگوریتم اعتبار سنجی به ظاهر بهتر به نام اثبات سهام (PoS) ایجاد کرده اند. الگوریتم PoS به جای استفاده از انرژی و سخت‌افزار برای اجرای پازل‌های رمزنگاری پیچیده، کاربران را مجبور می‌کند تا توکن‌های خود را برای تایید رمزارز مسدود کنند.

Staking عمل مسدود کردن دارایی های دیجیتال است که به عنوان یک اعتبارسنجی در یک شبکه رمزنگاری غیرمتمرکز عمل می کند تا از یکپارچگی، امنیت و تداوم شبکه اطمینان حاصل کند. ذینفعان دارایی های خود را ایمن می کنند تا به عنوان گره ها و بلوک های اعتبارسنجی عمل کنند. به ذینفعان با ارز دیجیتال تازه ایجاد شده به عنوان انگیزه ای برای کمک به امنیت شبکه پرداخت می شود.

مزایا : یک رویکرد ارزان تر برای به دست آوردن پول از ارزهای دیجیتال

معایب : نوسان قیمت بزرگترین خطر است.

Airdrops

از بین تمام راه‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان، ایردراپ بیشترین ریسک را دارد. این بیش از آن چیزی است که فکر می کنید برای اکثر سرمایه گذاران ارزشمند است. توسعه دهندگان زمانی که می خواهند از ارزهای دیجیتال جدید پشتیبانی کنند، airdrops را انجام می دهند. به طور خلاصه، آنها سکه رایگان می دهند تا سعی کنند آن را بپذیرند.

زمانی که پروژه airdrop در حال انجام است می توانید از طریق اینترنت بررسی کنید. آنها اغلب توسط کاربران در وب سایت شرکت، رسانه های اجتماعی و سایر پلتفرم های خبری رمزنگاری تبلیغ می شوند.

بسیار مهم است که در هر پروژه رمزنگاری جدید مراقب باشید. Fake Airdrop و ICO (Initial Coin Offering) کلاهبرداری های رایجی هستند که توسط هکرها استفاده می شود. در واقعیت، بسیاری از سکه‌هایی که به شکل حباب هوا منتشر می‌شوند، فروشگاه‌های سرمایه‌گذاری چندان ارزشمندی نیستند. کارشناسان توصیه می کنند که از رمزارزهای شناخته شده تر، بیت کوین و اتریوم، به ویژه برای تازه کارها استفاده کنند. اگر این توصیه ها را دنبال می کنید، به ایردراپ تغییر دهید.

تمام ارزهای رمزنگاری شده به دست آمده از طریق airdrops نیز مشمول مالیات هستند. طبق IRS، شما باید بر اساس ارزش بازار منصفانه تاریخ ثبت در دفتر کل توزیع شده (در بیشتر موارد هنگام دریافت ایردراپ از کیف پول دیجیتال) گزارش دهید.

کسب درامد از اینترنت

معدن

ماینینگ بخش مهمی از مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) است و یکی از قدیمی‌ترین راه‌های کسب درآمد با ارزهای دیجیتال است. این فرآیند اعتبار سنجی تراکنش ها و ایمن سازی شبکه PoW است. برای انجام این کارکردها، ماینرها سکه های جدیدی را در قالب پاداش بلوک دریافت می کنند. در روزهای اولیه بیت کوین، ماینینگ روی رایانه رومیزی امکان پذیر بود، اما امروزه به سخت افزار استخراج تخصصی نیاز است.

هنگامی که صحبت از تعمیر و نگهداری شبکه می شود، راه اندازی یک گره اصلی نیز سودآور است. گره اصلی کیف پولی است که یک کپی از کل شبکه را میزبانی می کند.

این دو روش مستلزم مقدار قابل توجهی سرمایه گذاری اولیه و مداوم با پشتوانه تخصص فنی است.

سود سهام

روش دیگر برای به دست آوردن پول با دارایی های کریپتو، کسب سود سهام است. اگر با سرمایه گذاری در سهام یا اوراق قرضه آشنا هستید، احتمالاً حداقل از چیستی سود سهام آگاه هستید. به زبان ساده، سود سهام پرداخت های نقدی کوچکی است که به سهامداران انجام می شود. اگر یک شرکت برای یک چهارم (یا یک سال، که به مالکیت انفرادی بستگی دارد) سود کند، آن سود را تقسیم کرده و به مالکیت شرکت (سهامداران) برمی‌گرداند.

اگرچه ممکن است موجی از سود سهام بدون موجودی زیاد به حساب ارز دیجیتال شما وارد نشود، اما می‌تواند راهی برای کسب درآمد با ارز دیجیتالی باشد که از قبل دارید. با این حال، باید کمی تحقیق کنید تا ببینید کدام ارزهای دیجیتال سود سهام پرداخت می کنند و آیا سود سهام ارزش آن را دارد یا خیر.

برخی از ارزهای رمزپایه که سود سهام را با سکه (یا توکن) بیشتری می پردازند عبارتند از VeChain، NEO، Reddcoin، NAVCoin، Decred و سود سهام سالانه آنها به طور کلی. بنابراین، سود سهام ارزهای دیجیتال با سود سهام تفاوت دارد زیرا به جای پول نقد، توکن‌های اضافی پرداخت می‌کنند.

سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت: کدام یک بهتر است؟

سرمایه گذاری بلندمدت در کریپتو چیست؟ 

سرمایه گذاری بلندمدت روشی است که معمولا سرمایه گذاری را برای بیش از یک سال نگه می دارد. به طور معمول، سرمایه گذاران بلندمدت نیز سرمایه گذاران منفعل هستند. به عبارت دیگر، شما در مدت کوتاهی مقادیر زیادی خرید و فروش نمی کنید. سرمایه‌گذاران بلندمدت می‌توانند در سهامی سرمایه‌گذاری کنند که ارزش آن افزایش می‌یابد، یا می‌توانند در بلندمدت در صندوق‌ها یا ETF سرمایه‌گذاری کنند. اما به طور کلی، سرمایه گذاری بلندمدت بیشتر یک رویکرد تنظیم و فراموش کردن است.

مشکل رمز ارز چیست؟

استراتژی های سرمایه گذاری بلند مدت:

چند استراتژی مختلف وجود دارد، اما موضوع کلی درباره «خرید و نگه داشتن» است. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چند استراتژی برای سرمایه گذاران بلند مدت آورده شده است.

  • سرمایه گذاری ارزشی – استراتژی که در آن یک سرمایه گذار سعی می کند یک ارز دیجیتال را به قیمتی کمتر از ارزش ذاتی آن بخرد.
  • سرمایه‌گذاری رشد – سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی که فکر می‌کنید از سقف کل بازار فراتر خواهد رفت.
  • سرمایه گذاری سود سهام – سرمایه گذاری در شرکت هایی که سود سهام پرداخت می کنند.

سرمایه گذاری کوتاه مدت در کریپتو چیست؟ 

سرمایه گذاری کوتاه مدت روشی است که معمولاً کمتر از یک سال نگهداری می شود. سرمایه گذاران کوتاه مدت اغلب به عنوان معامله گران فعال یا سرمایه گذاران فعال شناخته می شوند. این بدان معناست که شما بیشتر از سرمایه گذاران بلندمدت خرید و فروش می کنید. این می تواند چندین بار در سال، چندین بار در ماه یا حتی چندین بار در روز باشد. سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت معمولاً می‌خواهند سود سریعی کسب کنند و قصد ندارند یک سرمایه‌گذاری را متوقف کنند، بلکه در بازار سفته‌بازی می‌کنند.

این سرمایه گذاران کوتاه مدت در جاهای دیگر نیز سبد سرمایه گذاری بلندمدت خواهند داشت. احتمالاً از آن برای بازنشستگی یا سایر شرکت‌هایی استفاده می‌کنید که می‌خواهند در سهام سرمایه‌گذاری کنند و آنها را برای بلندمدت نگه دارند.

استراتژی های سرمایه گذاری کوتاه مدت:

سرمایه گذاران کوتاه مدت برای کسب سود به دنبال خرید و فروش سریع دارایی های خود هستند. بنابراین، در اینجا چند استراتژی رایج برای سرمایه گذاری کوتاه مدت آورده شده است:

  • Scalping – خرید و فروش فوری در یک روز یا چندین بار در همان روز معاملاتی.
  • معاملات روزانه – سرمایه گذاری برای به دست آوردن آن سودهای کوچک که به ثروت می رسد.
  • معاملات نوسانی – سرمایه گذاری برای چند روز یا چند هفته یا حتی برای چند ماه.

نحوه انتخاب ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت

  • ابتدا تحلیل بنیادی مورد نیاز است. سوال این است که چگونه می توان یک تحلیل بنیادی انجام داد؟ ما همچنین باید بدانیم که چقدر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده ایم. ارزهای دیجیتال بالقوه برتر در بازار فعلی برای سرمایه گذاری های بلند مدت و کوتاه مدت.
  • تحلیل رشد بنیادی فصلی برای معاملات کوتاه مدت یا روزانه، سطح حمایت و مقاومت تست باید درک شود.

تفاوت بیت کوین و اتریوم

نتیجه: نمودارهای بازار را قبل از ورود به آن تجزیه و تحلیل کنید

خوب، پس از خواندن این مقاله حتماً ایده ای در مورد نحوه کسب درآمد با ارزهای دیجیتال پیدا کرده اید. برای سرمایه گذاری مطمئن و کسب سود باید قبل از سرمایه گذاری تحقیق کنید. توییتر بهترین منبع اطلاعاتی است که می‌توان برای آخرین به‌روزرسانی‌های صنعت کریپتو به آن تکیه کرد، برای مثال، CyrptoMinati Capital اخیراً نظر خود را در مورد سرمایه‌گذاری در TheSandBox توییت کرده است.

قبل از سرمایه گذاری، شناخت ارز دیجیتال بسیار مهم است. شما باید فراز و نشیب های بازار را به طور کامل مطالعه کنید. یکی از مواردی که باید اطمینان حاصل کنید این است که کیف پول خود را قبل از شروع سفر آماده کنید.

مطمئن شوید که تمام استراتژی های خود را قبل از سرمایه گذاری انجام داده اید. انتخاب ارز دیجیتال یک کار بسیار مهم است که به تمام تحقیقات و جزئیات نیاز دارد.

قبل از خرید کریپتو، مطمئن شوید که مراقب آینده آن در بازار هستید. بلند مدت و کوتاه مدت بخشی از مطالعه است. بنابراین، انجام یک تحقیق کامل و مشاهده عملکرد گذشته و حال ارز دیجیتالی که مایل به معامله آن هستید خلاصه می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی